Berserk – [3]

berserkPlaadikastis tuhnides komistasin Berserk anime soundtracki otsa ning loomulikult pidin selle kohe masinasse lükkama. Erilise pingutuseta tuli kohe meelde, et peale seda sarja ca 7 aastat tagasi pole ükski film ega video mind samamoodi mõjutanud. Peale viimaste osade vaatamist oli mul vaja linna sõita, mäletan et seisin peatuses ja ootasin bussi. Buss tuligi, uksed tehti lahti, siis pandi kinni ja minema ta sõitis. Umbes 2 minutit  hiljem jõudis mulle kohale, et ma seisan peatuses ja mul on mingi eesmärk, mida peaks üritama täita ja et buss oli osa sellest. Nii ma siis seisin seal ja mõttes keerlesid vaid Berserki kaadrid. Küllap ma ikka linna ka jõudsin, aga keda see huvitab. Allpool siis mõned stiilinäited ja otse loomulikult lisasin Susumu Hirasawa TV versiooni loost Forces.

4 kommentaari

  1. Eh, kõikse olulisem laul ju mainimata Silver Fins ja nende «Waiting So Long». Minuarust on selle anime muusikaga nõnda, et see lõpulugu ning siis tuleb arutul hulgal tühja maad ja siis tulevad kõik need ülejäänud. Aga eks maitsed…

    • Eks maitsed on tõesti erinevad, kuid lugude valikul oli mõte ka, et video oleks vaadatav. Muidugi, kui sa nii ütled, et see on oluline lugu, siis pidin oma mälu värskendama ja üle kuulama. Pean tunnistama, et keset sarja on see lugu võibolla ok (pikk aeg on möödas, ei mäleta tolle paiknemist enam), aga kui ma peaks seda muusikat eraldi kodus kuulama, siis ilmselt viskaksin plaadimängija aknast alla.

      • Siin tulebki see maitsete vahe välja…🙂 Ma kuulan sellist muusikat meelsasti ja neid ülejäänusid ei kuulaks üldse. See laul oli tegelikult iga osa lõputiitrite taustaks… ma ei mäletagi, et kas see kusagil sarja jooksul kah oli…

  2. See oli tõesti üks väärt seriaal, kui ma ei eksi siis üks esimesi mis mul üldse on õnnestunud ära vaadata.
    5+


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lisa kommentaar

  • Ip Man movie poster

    Bruce Lee the Legend