Caramel (2007)

caramel

Nadine Labaki lavastajadebüüt on meisterlik Liibanoni kino ja tema enda poolt mängitud peaosale pole samuti midagi ette heita. Samas, pole muret, küll ma lõpuks sinna ka jõuan, mida ma sest filmist tegelikult arvan. Miljöö on kahtlaselt rahulik, sõjast Beirutis ei paista jälgegi ning naiste ilukoda töötab häirimatult. Ühtegi kaaki ei paista Beiruti selles linnaosas liikuvat ega ilmselt ka elavat. Ei näinud ka, et raha oleks elamiseks hädavajalik vahend mingit pidi. Filmis näidatakse pea eranditult ilusaid inimesi, vanusest hoolimata, kui üks hull naabrimutt välja jätta. Aga just sellise muti roll on absoluutselt hädavajalik Carameli magusat steriilsust veidikenegi rikkuma ja Aziza Semaani näitlejatöö on siin täiesti omaette vaatamisväärsus. Ma võiks ju veel pikalt kiita siin, aga tõsi on, et ühtlane hambavalu tegi mind tuimaks nii filmi valimisel, kui ka vaatamisel. Vaatasin ühest otsast, siis teisest otsast ja mida ei olnud seda polnud – täisigav film. No kui ära jätta tore uudis, et karamell pole tingimata ainult söömiseks, vaid naistel on veel üks “magus” võimalus epileerimiseks juures – oh neid valusaid grimasse. Palju Õnne!

Nadine Labaki

Nadine Labaki

Jah, tõsiasi on, et selle filmi publik peaks olema suur, ta on väärt seda. Kuid selle publiku sees ei näe ma vaimusilmas mehi, see on aluspesuehtne naiste romantiline komöödia. Öeldes komöödia, pean ka end tagasi kutsuma, sest ma ei naernud mitte kordagi. Ja ärge saage valesti aru, mulle meeldib naerda, ma olen mees ja ma vaatan ka romantilisi filme, aga mis juhtus, et ma selle konkreetse välja valisin, ei tea. Ilmselt on 3 päeva valu ja vaigisteid viimase intuitsiooni ja mõistuse peast pühkinud. Kõigile naistele – head filmielamust Liibanoni kino seltsis.

IMDB

Lisa kommentaar

Kommentaare veel pole.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lisa kommentaar

  • Ip Man movie poster

    Bruce Lee the Legend