Brüno (2009)

bruno- this one

Mul pole aimugi, miks Brüno Boratiga võrdluses alla jääb mõne jaoks. Korrakski filmi vaadates ei tekkinud tunnet, et Brüno karakteri kvaliteedis peaks hakkama norima. Ma saan võibolla heal juhul aru naistest, kelle jaoks film veidi robustne välja näeb ja piinlik vaadata, aga sellega minu jaoks teema lõppeb ka. Kõigis stseenides oli näha iga seda sama Sascha Cohenit, keda on nähtud Ali G Show formaadis aastaid tagasi. Sügaval sonkimas kõike seda, mida tavainimene ei julge unes ka puutuda. Mulle meeldiks, kui astuks ette terve seltskond tõsimeelseid tarkpäid, kes suudaksid mulle veenvalt näidata, kus siin filmis midagi valesti tehti, et pole hea. Ma ei leidnud ühtegi viga. Nalja oli nabani ja siis veel allapoole ka. Mis see komöödia veel tegema peab?

IMDB

1 kommentaar

  1. Ali G ja tema kulinad oli lahe. Selle filmi kohta ei oska midagi arvata aga see välimus on kuidagi tavaline.
    Kunagi oli Eesti ühiskonnas paras šokk kui Mark soosaar ajas habeme ära. Mitte keegi ei tundnud teda enam ära ja ta kasvatas selle tagasi, et jälle mark soosaarena ringi liikuda. Sama asi ka Ali G-ga, kes oleks pidanud samamoodi tegema ja oma välimusest mõnegi asja kaasa võtma.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lisa kommentaar

  • Ip Man movie poster

    Bruce Lee the Legend