Taxidermia (2006)

taxidermia

Kapp tühi, mida vaadata? Taxidermia? Nuta v naera, aga just see ujuski varukaustast välja ja esimese tutvuse järgi tundus absoluutselt sobiv. Ja ma ei teadnud, millele käe annan… Ungari filmikunstiga pole ma üleliia palju kokku puutunud, kuid see kunstiliselt ülevõlli keeratud nilbuste pildijada pani mu kannatuse korralikult proovile, lõpuni. Siiski jäin ma rahule, ootamatult nagu filmikannatus lõppes, lõppes ka minu kahevahel olek. Ma isegi ei tea enam, mis oli kõige Ullem Ungari Utoopia, kui 3 generatsioonilugu end ekraanil üksteisevõidu sassi kammisid. Kas sea jäänuseid keppiv inetu masturbatsiooni kunn või (liig)söömisvõistluste erinevast soost meistrite omavaheline kepifestival või hoopis 3nda sugupõlve iseendast topise tegemine filmi lõpupoole. Mokk oli igal juhul töllakil mõnda aega, sest see kõik oli väga puhas, kontrollitult visuaalne pulgakomm, mis ometi oli jälk ja arusaamatu nagu õudusunenägu, mida sa pole tellinud. Kõige tipuks oli filmil meeletult atraktiivne soundtrack ja ma pidin end pidevalt tagasi hoidma, et mitte enne filmi lõppu tormata uurima, kes on muusika autor. Oleksin pidanud ära arvama, sest see oli Amon Tobin! Ullu ungarlase filmis. Igaks juhuks siiski hoiatan, et see film pole siiski kõigile, nõrganärvilistele täiesti keelatud pigem. Oma sotsiaalsed nõuded ja moraalsed väärtused lülitage ikka heaga välja. Head nautimist, kes välja kannatab.

taxid2

IMDB

3 kommentaari

  1. No mina ei julge vist ikka vaadata :p

    • Älä nyt rupeaa. Võta 4-pack ligi ja ära kõhtu täiesti täis söö. Nii lihtne see ongi. Täiesti võimalik, et oled näinud midagi ekstreemsemat viimastel aastatel, aga minul ei meenu praegu peale prantslaste Martyrsi ühtki, mis oleks mind pannud kahtlema, kas tahan edasi vaadata või kuidas peaksin vaadatavasse edasi suhtuma. Treilerit vaadates kindlasti muud ei juhtu, kui tuleb kerge muie suule. Proovisid?

  2. […] Taxidermia vaatamist oli suht selge, et vajan Amon Tobin – Taxidermia EPd nagu kala vett. Juba pikemat […]


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lisa kommentaar

  • Ip Man movie poster

    Bruce Lee the Legend